Pomoc

Jak zamawiać

  1. Jak złożyć zamówienie w Poczcie Kwiatowej®?
  2. Zależy mi na czasie. Jak najszybciej złożyć i opłacić zamówienie?
  3. Czy trzeba się rejestrować, aby złożyć zamówienie przez Internet?
  4. Jak skorzystać z promocji?

Płatność

  1. Jak opłacić zamówienie?
  2. Czy mogę przesłać potwierdzenie przelewu, aby przyśpieszyć realizację?

Czas realizacji

  1. Jaki jest czas realizacji?
  2. Chcesz zamówić kwiaty jeszcze na dziś?
  3. Czy doręczacie kwiaty w niedziele?
  4. Czy doręczacie kwiaty o konkretnej godzinie?
  5. Czy dostawa na konkretną godzinę jest dodatkowo płatna?
  6. Czy możliwe jest doręczenie ok. godz. 7.00 rano?
  7. Kiedy najpóźniej muszę złożyć zamówienie, aby dotarło w wybranym dniu?

Miejsce doręczenia

  1. Czy doręczacie kwiaty do każdej miejscowości?
  2. Czy doręczacie kwiaty za granicę?
  3. Czy doręczacie kwiaty do szpitali/hotelów/zakładów pracy?

Doręczenie

  1. Czy odbiorca będzie wiedział, od kogą są kwiaty?
  2. Co w przypadku, gdy kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem?

Produkty

  1. Jaki wygląda bukiet mały/średni/duży?
    Jaką ma wysokość/jaki jest objętościowo?
  2. Jak wygląda bukiet róż krótkich/średnich/długich?
  3. Czy odbiorca otrzyma takie kwiaty jak na zdjęciu?
  4. Czy można dołączyć życzenia do kwiatów?
  5. Gdzie wpisać treść biletu?
    Po dodaniu biletu do koszyka nie ma pola do wpisania tekstu.
  6. Dlaczego nie można zamówić prezentu na sobotę lub niedzielę?

Kwiaty na pogrzeb

  1. Czy doręczacie kwiaty na pogrzeb?
  2. Czy mogę zamówić kwiaty na pogrzeb na konkretną godzinę?
  3. Czy można dołączyć szarfę?
  4. Czy macie tylko gotowe szarfy, czy mogę podać swój napis?

Status zamówienia

  1. Jaki jest status zamówienia?
  2. Jak sprawdzić, czy kwiaty zostały doręczone?