Metody Płatności

Kwiaciarnia internetowa Poczta Kwiatowa® zapewnia dostęp do szybkich i bezpiecznych płatności, których gwarantem są najlepsi operatorzy. Firmy korzystające z naszych usług uzyskują dostęp do płatności odroczonej. Niektóre formy płatności nie są dostępne dla wszystkich zamówień. Wybierz formę płatności poniżej aby dowiedzieć się więcej.

Jesteś na bezpiecznej stronie. Wszystkie wysłane przez Ciebie informacje są kodowane za pomocą certyfikatów SSL.

PayU

Po wybraniu tej formy płatności, zostaniesz przeniesiony na stronę internetową operatora (PayU), a następnie na stronę Twojego banku, do okienka logowania. Odbiorcą płatności jest PayU S.A. ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399. PayU wykonuje jedynie autoryzację płatności. Pełna kwota za zamówienie przekazywana jest do Poczty Kwiatowej®.

PayU - Przelewy internetowe

Do wyboru systemy płatności:

  • PKO Bank Polski (iPKO)
  • mBank (mTransfer)
  • ING Bank Śląski
  • Santander Bank Polska
  • Bank Pekao S.A.
  • Bank Millenium
  • Alior Bank (Płacę z Alior)
  • Inteligo
  • Credit Agricole (Przelewy online)
  • T-Mobile Usługi Bankowe
  • Eurobank (Płatność online)
  • Citi Handlowy
  • Idea Bank
  • Bank Ochrony Środowiska
  • PBS Bank
  • BNB Paribas
  • Getin Bank
  • Noble Bank
  • Banki Spółdzielcze z Grupy BPS
  • Plus Bank

PayU - Płacę później

Kup teraz, zapłać w ciągu 30 dni. Wolisz płacić po odbiorze zamówienia? Chwilowo brakuje Ci środków? Dla zamówień o wartości między 100 a 2000 zł istnieje możliwość odroczenia płatności nawet do 30 dni. Po wybraniu metody płatności "PayU" w kolejnym kroku pojawi się możliwość zapłaty z odroczonym terminem ważności. Po wybraniu tej opcji PayU dokona weryfikacji Twojej tożsamości (tylko za pierwszym razem). Zamówienie jest przekazywane do realizacji po otrzymaniu potwierdzenia od PayU, że zawarto umowy pożyczki. Z tej opcji możesz korzystać wielokrotnie w zależności od oceny zdolności kredytowej.

Najważniejsze informacje:

  1. Zamów dziś na kwotę miedzy 100 a 2000 zł, zapłać w ciągu 30 dni. PayU przypomni Ci o zbliżającym się terminie spłaty.
  2. Jeżeli dokonasz spłaty w ciągu 30 dni nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów.
  3. Jeżeli nie zdążysz spłacić w 30 dni, możesz rozłozyć spłatę na 3 lub 6 rat.
  4. Spłaty mozna dokonać przez PayU po zalogowaniu do panelu kredytodawcy.
  5. W przypadku odmowy udzielenia kredytu dostępne będą inne metody płatności.
  6. Płatność dostępna dla osób fizycznych oraz jednosobowych działalności gospodarczych.
  7. Dla firm regularnie korzystających z naszych usłóg polecamy: Płatność odroczoną
  8. Weryfikacja tożsamości wymaga: Imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, PESEL, seria i numer dowodu. Poczta Kwiatowa Sp. z o. o. przekazuje do PayU wyłącznie Imię, Nazwisko i Adres e-mail. Pozostałe dane należy uzupełnić na stronie pożyczkodawcy.

Więcej: https://place-pozniej.payu.pl/

PayU - Raty

Dla zamówień powyżej 300 zł i poniżej 20 tys. zł istnieje możliwość płatności w ratach. Zamówienie zaczniemy realizować od razu po otrzymaniu potwierdzenia z PayU, że kredyt został udzielony. Aby skorzystać z tej płatności należy wybrać na stronie "PayU" i w następnym kroku pojawi się możliwość zapłaty za zamówienie w ratach.

Najważniejsze informacje:

  1. Zamów dziś na kwotę miedzy 300 a 20000 zł, zapłać w ratach (od 3 do 36 rat).
  2. Prowizja: 13-20% w zależności od historii kredytowej i aktualnej zdolności kredytowej wnioskującego (90% wnioskujących otrzymuje ofertę na poziomie 13%).
  3. Proces odbywa się całkowicie online, bez konieczności podpisywania papierowej umowy i przedstawiania zaświadczenia o dochodach.
  4. Większość wniosków rozpatrywana jest w ciągu kilku minut. W wyjątkowych sytuacjach może trwac dłużej niż 30 minut.
  5. W przypadku odmowy udzielenia kredytu dostępne będą inne metody płatności.
  6. Weryfikacja tożsamości wymaga: Imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, PESEL, seria i numer dowodu. Poczta Kwiatowa Sp. z o. o. przekazuje do PayU wyłącznie Imię, Nazwisko i Adres e-mail. Pozostałe dane należy uzupełnić na stronie pożyczkodawcy.

Więcej: https://www.payu.pl/metody-platnosci/payu-raty-dla-Ciebie

Karta płatnicza

Obsługujemy karty kredytowe i debetowe: Visa, Maestro, MasterCard, American Express, DinersClub, JCB, MasterPass. Numer karty kredytowej udostępniany jest jedynie do operatora płatności, a Poczta Kwiatowa® otrzymuje tylko status weryfikacji karty. Takie rozwiązanie spełnia wymagania systemów płatniczych Visa i Europay dotyczące e-commerce. Przekazywanie informacji dotyczących posiadacza karty odbywa się z użyciem protokołu bezpieczeństwa SSL, z możliwością wykorzystania pełnego 128-bitowego szyfrowania.

Blik

System płatności dla użytkowników bankowości mobilnej. Szybka płatność, bez dodatkowych przekierowań. Po wybraniu tej metody wystarczy na stronie Poczty Kwiatowej podać 6-cyfrowy kod BLIK a następnie potwierdzić płatność. Pobieranie kodu blik oraz potwierdzeniem płatności odbywa się na Twoim urządzeniu w aplikacji mobilnej banku. Usługa dostęna jest w: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBanku, PKO Bank Polski, Getin Bank, T-Mobile Usługi Bankowe, BNP Paribas, Credit Agricole, Bank Pekao SA.

Więcej: https://blikmobile.pl/

Google Pay

Zapłać z wykorzystaniem konta Google. Szybka płatność, bez dodatkowych przekierowań z wykorzystaniem salda lub karty płatniczej dodanej do konta Google. Po wybraniu płatności wystarczy potwierdzić kwotę na urządzeniu. Metoda widoczna jest wyłącznie w przeglądarce Google Chrome oraz urządzeniach Chromebook i Android.

Więcej: https://pay.google.com/intl/pl_pl/about/

Apple Pay

Zapłać z wykorzystaniem konta Apple. Szybka płatność, bez dodatkowych przekierowań z wykorzystaniem salda lub karty płatniczej dodanej do konta Apple. Po wybraniu płatności wystarczy potwierdzić kwotę na urządzeniu. Metoda widoczna jest wyłącznie w przeglądarce Safari oraz urządzeniach z systemem macOS, iPadOS, iOS.

Więcej: https://www.apple.com/pl/apple-pay/

PayPal

Zapłać kartą kredytową lub z salda konta PayPal (operator nie realizuje płatności za tytoń i alkohol). Płatność w systemie PayPal może wiązać się z dodatkowymi opłatami.

Masterpass

Portfel elektroniczny od Mastercard pozwalający na szybkie, wygodne i przede wszystkim bezpieczne płatności w sklepach internetowych.

Klarna (dawniej Sofort)

Zapłać wygodnie za zamówienie używając swoich danych logowania do bankowości internetowej oraz jednorazowego kodu weryfikacyjnego. Poczta Kwiatowa® otrzyma od Klarna potwierdzenie zlecenia przelewu, które umożliwi natychmiastową realizację Twojego zamówienia. Płatność możliwa jest tylko dla zamówień w walucie Euro w krajach: Niemcy, Austria i Holandia (decyduje kraj nadawcy).

Przelew tradycyjny

Zapłać za zamówienie bezpośrednio na nasze konto bankowe:

Poczta Kwiatowa Sp. z o.o., ul. Corazziego 2, 00-087 Warszawa, Polska
Bank Pekao S.A. XVII O/Warszawa
Nr: 67124021511111000033094612
W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia.

Przelewu należy dokonać z 36 godzinnym wyprzedzeniem względem doręczenia.
Zamówienie zostanie przekazane do realizacji po zaksięgowaniu środków pieniężnych na koncie.
Nie przekazujemy zamówień do realizacji na podstawie potwierdzenia wykonania przelewu.

Płatność odroczona

Nasi stali klienci firmowi mogą uiścić płatność za zamówienie w terminie 14 dni od wystawienia faktury VAT.
Aby aktywować płatnośc odroczoną, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Więcej informacji o koncie klienta biznesowego znajdziesz pod adresem: https://www.pocztakwiatowa.pl/dla-firm/