Gwarancja satysfakcji

Świeże kwiaty doręczane w przepięknej oprawie, eleganckie prezenty najlepszej jakości - dla Poczty Kwiatowej® to coś więcej niż oferta. To obietnica, którą składamy naszym klientom. A do wszystkich obietnic podchodzimy bardzo poważnie!

Zakupy bez ryzyka

Oczywiście! Nasza firma zapewnia najwyższy standard usługi na każdym etapie realizacji zamówienia. Oferujemy produkty pierwszej jakości i profesjonalną obsługę. Wszystkie produkty z oferty Poczty Kwiatowej® objęte są Gwarancją satysfakcji. Zamawianie kwiatów w naszej kwiaciarni internetowej jest zwolnione z ryzyka - oferujemy pełne bezpieczeństwo klienta zgodnie z najwyższym standardem usług wysyłkowych. Jeśli prezenty z naszej oferty nie spełnią Twoich oczekiwań - mogą zostać zwrócone. Poczta Kwiatowa Sp. z o.o. gwarantuje 100% zwrot kosztów w przypadku braku satysfakcji klienta z wykonanej usługi. Warunki zwrotu zostały dokładnie określone w regulaminie. Zlecenie w naszej firmie uważamy za wykonane dopiero w chwili, gdy klient jest zadowolony z usługi!

Gwarancja uśmiechu

Uśmiech odbiorcy jest dla nas sprawą priorytetową. Estetyczne kompozycje przygotowujemy z największą starannością, do bukietów dobieramy wyłącznie kwiaty wysokiej jakości. Profesjonalne podejście i współpraca wyłącznie z najlepszymi florystami w Polsce zapewniają nam (i Wam!) tysiące uśmiechów na twarzach odbiorców, codziennie, w każdej miejscowości w kraju. Doręczymy dla Ciebie coś więcej niż kwiaty - doręczymy udany dzień!

Zmiany w zamówieniu

Chcesz dokonać zmian w składzie bukietu bądź zmienić adres dostawy? A może konieczna jest zmiana treści życzeń? Mała pomyłka w dacie doręczenia? Jeśli zlecenie nie zostało jeszcze zrealizowane, postaramy się wyjść naprzeciw Twoim oczekiwaniom i wykonać je na nowych warunkach. Zadzwoń, nasi konsultanci zaoferują pomoc w każdej sytuacji.

Anulowanie zamówienia

Zamówienie złożone w Poczcie Kwiatowej® może zostać anulowane bez żadnych opłat pod warunkiem, że nie zostało jeszcze zrealizowane i kwiaciarnia nie poniosła w związku z nim żadnych kosztów. Zwrócimy Ci pieniądze taką samą drogą, jaką zostały do nas przekazane.

Gwarancja świeżości, gwarancja jakości!

Jeśli z jakichś powodów kompozycja nie spełnia Twoich oczekiwań, zgłoszenie dotyczące zastrzeżeń względem świeżości kwiatów może zostać do nas wysłane w terminie 3 dni od daty doręczenia. Profesjonalni floryści Poczty Kwiatowej® rozpatrzą wszystkie uwagi, następnie zaproponujemy satysfakcjonujące rozwiązanie. Żadnego zgłoszenia nie zostawimy bez odpowiedzi, nasza kwiaciarnia internetowa chętnie przyjmuje uwagi. Twoja opinia pomaga nam się rozwijać!

Chcesz wiedzieć więcej? Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Twoje pytania,
tel: 22 828 95 95, mail: info@pocztakwiatowa.pl.