Regulamin programu lojalnościowego
1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy dokument, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady funkcjonowania oraz uczestnictwa w Programie lojalnościowym, a także reguluje m.in. zasady przyznawania i odbierania Punktów, reklamacji oraz anulowania Punktów naliczanych za zakupy produktów.
- Program jest skierowany wyłącznie do zarejestrowanych Użytkowników Sklepu Internetowego Poczta Kwiatowa.
- Regulamin jest dostępny do pobrania na stronie Pocztakwiatowa.pl
2. Definicje
- Organizator – Poczta Kwiatowa sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie przy ul. Corazziego 2, 00-087 Warszawa , wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000185818, NIP: 5252146705, REGON: 016173969, o kapitale zakładowym 50.000,00 zł.
- Użytkownik - konsument, który dokonuje zakupów na Poczta Kwiatowa bez rejestracji konta lub posiada zarejestrowane konto, ale nie jest uczestnikiem Programu Lojalnościowego.
- Uczestnik – każdy użytkownik, który zarejestrował konto i dołączył do Programu Lojalnościowego.
- Punkty – jednostki przyznawane przez Organizatora za zakupy oraz inne aktywności w ramach Programu, które mogą być wymienione na rabaty
- Koszyk – funkcjonalność Sklepów Internetowych Poczta Kwiatowa, w której widoczne są wybrane przez Uczestnika produkty oraz w której Uczestnik ma możliwość ustalenia i modyfikacji danych zamówienia, w tym ilości nabywanych produktów oraz określenie niektórych warunków umowy sprzedaży m.in. sposobu dostawy.
- Sklep Internetowy Poczta Kwiatowa – platforma oferująca sprzedaż Towarów, dostępna na stronie internetowej: https://pocztakwiatowa.pl prowadzone przez Poczta Kwiatowa sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie przy ul. Corazziego 15A, 00-087 Warszawa , wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000185818, NIP: 5252146705, REGON: 016173969.
- Program - Program Lojalnościowy Organizatora, którego celem jest nagradzanie Uczestników za zakupy i aktywności związane z ofertą Organizatora, które umożliwiają zbieranie Punktów w Sklepie Internetowym Poczta Kwiatowa.
- Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca w Sklepie Internetowym Poczta Kwiatowa zakupu, który nie jest bezpośrednio związany z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Przepisy dotyczące Konsumenta zawarte w niniejszym Regulaminie stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Organizator każdorazowo zweryfikuje, czy umowa zawierana przez osobę fizyczną korzystającą z praw przysługujących w niniejszym Regulaminie Konsumentowi bezpośrednio związana z jej działalnością gospodarczą, posiada dla tej osoby charakter zawodowy - co w szczególności odbywa się poprzez analizę kodów PKD wskazanych w Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej.
- RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
3. Zasady uczestnictwa w Programie lojalnościowym
- Uczestnictwa w Programie lojalnościowym
- Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym jest bezpłatne.
- Program polega na przyznawaniu Punktów Uczestnikom, którzy składają zamówienia w Sklepie Internetowym Poczta Kwiatowa,
- Przystąpienie do Programu Lojalnościowego następuje poprzez zaakceptowanie Regulaminu sklepu wraz z załącznikami na zasadach określonych w ust. 1
- Uczestnik Programu Lojalnościowego zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych oraz ich aktualizacji w przypadku zmiany
- Organizator zastrzega sobie prawo do natychmiastowego wykluczenia Uczestnika z Programu Lojalnościowego w przypadku stwierdzenia nadużyć lub działania niezgodnego z Regulaminem, zwłaszcza w przypadku: - wskazania fałszywych danych osobowych lub nieprawdziwych informacji podczas rejestracji
- Po zakończeniu Programu w sposób, o którym mowa w § 1 ust. 3, § 3 ust. 8 i 9 Programu Lojalnościowego, Punkty wygasają i nie mogą być wykorzystane.
- wykorzystywania konta innej osoby bez jej zgody,
- działania w sposób mający na celu oszustwo, w tym manipulowania systemem Punktów lub innymi mechanizmami Programu,
- rozsyłania, zamieniania lub nadpisywania plików cookies;
- naruszenia zasad etyki oraz dobrego zwyczaju w relacjach z innymi Uczestnikami lub Organizatorem
4. Zasady przyznawania Punktów
- Uczestnicy Programu gromadzą Punkty za określone aktywności na stronach internetowych Organizatora, takie jak: - Zakup produktów: 1 Punkt za każde realnie wydane 1,00 zł (po uwzględnieniu rabatów i zniżek);
- Suma punktów lojalnościowych jest widoczna w panelu Uczestnika w Sklepie Internetowym Poczta Kwiatowa gdzie może sprawdzić stan swoich punktów.
- Jeżeli Uczestnik odstąpił od umowy sprzedaży i zwrócił towar, punkty za zamówienie automatycznie się odejmują z konta po rozpatrzeniu zwrotu. Jeśli Uczestnik wykorzystał rabat w zamówieniu (wymienił punkty na rabat), to w przypadku zwrotu tego zamówienia wymienione punkty przepadają. Proces reklamacji nie wpływa na ilość Punktów
- Punkty w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa nie są elektronicznym instrumentem płatniczym, jak również nie są elektroniczną kartą płatniczą.
- Punkty nie podlegają wymianie na środki pieniężne (gotówkę lub przelew na konto bankowe) w całości lub w części.
- W przypadku całkowitego zwrotu zamówienia, naliczone punkty zostaną anulowane. Jeśli nastąpi częściowy zwrot zamówienia, liczba Punktów zostanie proporcjonalnie pomniejszona.
- Punkty zgromadzone na koncie klienta są ważne przez 365 dni od chwili ich przyznania,
5. Zasady przyznawania Punktów
- Punkty są automatycznie przeliczane na grupę rabatową: 100 - 499 punktów = Grupa Zielona
- Ilość zgromadzonych punktów automatycznie definiuje Grupę do jakiej przynależy klient oraz poziom stałego rabatu na zamówienie: Grupa Zielona - 7%
500 - 999 punktów = Grupa Doświadczony
1000 - 2499 punktów = Grupa Entuzjasta
2500 - 7499 punktów = Grupa Ekspert
od 7500 punktów = Grupa VIP
Grupa Doświadczony - 10%
Grupa Entuzjasta - 13%
Grupa Ekspert - 15%
Grupa VIP - 18%
6. Promocje specjalne
- Organizator może wprowadzać promocje specjalne, w ramach których przyznawane będą dodatkowe Punkty za określone aktywności (np. zwiększona liczba Punktów za zapis do Newslettera).
- Każda promocja będzie objęta odrębnym regulaminem, dostępnym na stronach Organizatora.
7. Procedura reklamacyjna
- Reklamacje dotyczące działania Programu Lojalnościowego można składać pisemnie na adres Organizatora (ul. Corazziego 2, 00-087 Warszawa) lub drogą elektroniczną na adres e-mail: [email protected].
- Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Uczestnika, adres Uczestnika w tym adres mailowy, okoliczności uzasadniające reklamację, a także konkretne żądanie Uczestnika związane ze składaną reklamacją. Jeśli jest to możliwe i uzasadnione należy załączyć do reklamacji dokumenty lub zdjęcia, które ją uzasadniają i mogą być pomocne do rozstrzygnięcia reklamacji.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Organizator zwraca się do Uczestnika składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Organizator rozpatruje reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania prawidłowo sporządzonej reklamacji. W przypadku odrzucenia reklamacji Organizator powiadomi o tym Uczestnika lub Ambasadora, podając powody tej decyzji. Organizator nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- O wyniku rozpatrzenia reklamacji Organizator poinformuje osobę składającą reklamację listownie lub pocztą elektroniczną, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
- W sytuacji negatywnego rozpoznania reklamacji Uczestnik będący Konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym:
- może skierować sprawę do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy inspekcji handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie zaistniałego sporu;
- może zwrócić się do wojewódzkiego inspektora inspekcji handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia zaistniałego sporu;
- może skorzystać z bezpłatnej pomocy w sprawie pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów i dochodzenia roszczeń powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów oraz organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
8. Ochrona danych osobowych
- Organizator jest administratorem danych osobowych Konsumentów, Uczestników oraz osób wskazanych jako adresaci zamówienia przez Uczestników
- Z Organizatorem można kontaktować się listownie pod adresem: ul. Corazziego 2, 00-087 Warszawa lub elektronicznie: [email protected]
- Dane osobowe są przetwarzane przez Organizatora zgodnie z przepisami prawa oraz wyłącznie w celach związanych z działalnością Organizatora w zakresie: oferowania usługi Programu, prowadzenia komunikacji z Uczestnikami oraz rozpatrywania reklamacji, a także w zakresie ewidencji prowadzonych działań oraz czynności związanych z obsługą prawną i rachunkowo - księgową Organizatora.
- Dane osobowe są przetwarzane na podstawie:
- art. 6 ust. 1 pkt b RODO tj. wykonywania umowy między Organizatorem a Użytkownikiem, związanej z organizowaniem Programu lojalnościowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, w tym: uwzględniania Punktów podczas zakupów, wykorzystywania Punktów do zakupu produktów lub uzyskania rabatów, obsługa komunikacji, rozpatrzenie reklamacji.
- art. 6 ust. 1 pkt f RODO tj. uzasadnionego interesu Organizatora, w szczególności obrona przed roszczeniami czy w przypadku danych osób trzecich podawanych przez Uczestników – wskazanie adresu do doręczeń innej osoby
- art. 6 ust. 1 pkt c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w szczególności obowiązki sprawozdawcze, rachunkowe i księgowe.
- Podanie Organizatorowi danych osobowych jest dobrowolne, przy czym brak podania danych osobowych wiązać się będzie z brakiem możliwości założenia konta w Sklepie Internetowym Poczta Kwiatowa, dokonywania zakupów produktów i ich skutecznego doręczenia oraz możliwością wykorzystania rabatów za Punkty.
- Odbiorcami danych osobowych Uczestników są: dostawcy systemów informatycznych niezbędnych do poprawnego funkcjonowania Sklepu Internetowego Poczta Kwiatowa oraz podmioty świadczące usługi na rzecz Organizatora (biura rachunkowe, kancelarie prawne, dostawcy usług hostingowych i chmurowych). Odbiorcami mogą być także podmioty uprawnione do otrzymania danych na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwe organy wymiaru sprawiedliwości.
- Dane osobowe potrzebne do realizacji zamówienia poza obszarem EOG mogą być przekazywane do państw trzecich (poza państwa należące do Unii Europejskiej) w przypadku danych przetwarzanych przez niektórych odbiorców, przy czym ww. podmioty zapewniają, że dane przetwarzane są zgodnie z prawem.
- Dane osobowe są przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji czynności niezbędnych do realizowania Programu Lojalnościowego, zbierania i wymieniania Punktów oraz pozostałych czynności wskazanych w Regulaminie. Po tym okresie, dane mogą być przetwarzane w oparciu o: obowiązki prawne Organizatora (w zakresie przechowywania dokumentów rachunkowych i księgowych, tak długo jak wymagają tego przepisy prawa), czy prawnie uzasadniony interes (obrona przed roszczeniami, jakie mogą przysługiwać wobec Organizatora, tak długo jak przysługują Uczestnikowi takie roszczenia).
- Organizator zapewnia osobom, których dane osobowe przetwarza, realizację uprawnień wynikających z przepisów prawa, w tym prawa dostępu do treści własnych danych osobowych, ich sprostowania, zmiany, usunięcia lub przenoszenia, a ponadto prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania na zasadach określonych właściwymi przepisami. Ponadto, w przypadku dobrowolnego udzielania zgody na przetwarzanie danych każda osoba, której dane są przetwarzane ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dane. Każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Dane osobowe dotyczące Uczestników oraz innych osób, których dane zgłosił Uczestnik, są chronione przez Organizatora przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, a także innymi przypadkami ich ujawnienia albo utraty lub nieuprawnioną modyfikacją wskazanych danych oraz informacji poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych.
- W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się odpowiednie zapisy Polityki Prywatności, sklepu https://pocztakwiatowa.pl.
9. Komunikacja z Organizatorem
- Wszelkie powiadomienia oraz inna korespondencja związana z realizacją Programu, winna być kierowana do Organizatora na adres e-mail bądź na piśmie, poprzez nadanie przesyłką listową poleconą na adres do doręczeń Organizatora, którym na dzień udostępnienia Regulaminu jest: ul. Corazziego 2, 00-087 Warszawa.
- Uczestnik może w zakresie objętym Programem Lojalnościowym, skierować zapytanie do Organizatora za pośrednictwem numeru telefonu: 888289595 oraz adresu e-mail: [email protected].. W przypadku zmiany adresu do doręczeń, Organizator poinformuje o tym fakcie Uczestników w sposób określony w Regulaminie.
10. Postanowienia końcowe
- Program Lojalnościowy nie jest grą losową, w szczególności: loterią fantową, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, zakładem wzajemnym ani żadną inną formą do której stosuje się przepisy ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 227 z późn. zm.).
- Organizator zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w Regulaminie zwłaszcza w następujących przypadkach: - zmiany w obowiązujących przepisach prawa,
- Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie określonym przez Organizatora, który nie może być krótszy niż 14 dni od daty ogłoszenia zmian.
- Organizator ma prawo w dowolnym momencie zmienić zasadę działania programu lojalnościowego, grup rabatowych, przelicznika punktów o czym poinformuje Uczestników poprzez wiadomość e-mail oraz komunikat na stronie internetowej: https://pocztakwiatowa.pl albo inne dostępne kanały komunikacji na minimum 30 dni przed wprowadzeniem zmiany.
- O wszelkich zmianach Regulaminu Organizator poinformuje Uczestników poprzez wiadomość e-mail oraz komunikat na stronie internetowej: https://pocztakwiatowa.pl albo inne dostępne kanały komunikacji. W razie niezgodności postanowień Regulaminu z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa w miejsce postanowień Regulaminu stosuje się te przepisy, a pozostała część Regulaminu pozostaje w mocy.
- wprowadzenie nowych zasad i nagród w ramach Programu,
- zmiany dotyczące działalności Organizatora albo struktury Programu.