Solidna marka

Wyszukaj kod pocztowy

Niedziela, 17.12.2017 Imieniny: Olimpii i Łazarza

O nas

Poczta Kwiatowa® - dlaczego warto nam zaufać

Czym jest Poczta Kwiatowa®? Jesteśmy liderem w branży wysyłki kwiatów, pierwszym wyborem dla tych, którzy cenią sobie doświadczenie i profesjonalne podejście do klienta. Jednak przede wszystkim jesteśmy pośrednikiem uczuć między dwojgiem ludzi, kwiatowym ekspertem, który pomoże Ci wywołać uśmiech na twarzy bliskiej osoby nawet wtedy, gdy pomiędzy Wami są setki kilometrów. W dobie nieustających podróży, częstych zmian i szybkiego tempa życia trudno jest znaleźć chwilę dla bliskich. Łączenie ludzi bez względu na dzielącą ich odległość – to właśnie jest nasza misja.

 
Poczta Kwiatowa® - w każdej sytuacji

Jak zdobyć serce ukochanej?

Posted by Poczta Kwiatowa

Doręczamy uczucia w kwitnącym stanie - to hasło, które przyświeca działalności Poczty Kwiatowej®. Każdego dnia do tysięcy drzwi na całym świecie pukają nasi kwiatowi kurierzy. Każdy z nich wręcza bukiet, który mówi więcej niż jakiekolwiek słowa. Piękne, pachnące kwiaty mogą być pozdrowieniami z daleka, wyznaniem miłosnym lub serdecznymi życzeniami. Poczta Kwiatowa® to idealne rozwiązanie dla każdego, kto nie może towarzyszyć bliskim w ważnym dla nich dniu. Skorzystanie z usług wysyłki kwiatów jest dowodem pamięci i serdecznych uczuć, a także wyjątkowo eleganckim podarunkiem.

Każdego dnia pracujemy na to, by z dumą móc nazwać się kwiatowymi ekspertami. Sieć Poczty Kwiatowej® tworzą starannie wybrane kwiaciarnie, a nasi floryści regularnie biorą udział w szkoleniach prowadzonych przez światowej sławy mistrzów. To właśnie dzięki temu w naszych bukietach ponadczasowy czar klasyki łączy się harmonijnie z najnowszymi trendami.

Poczta Kwiatowa® otrzymała wiele nagród za jakość oferty, obsługi klienta, poszanowanie ekologii oraz praw konsumentów, a także udaną historię współpracy z partnerami, dynamiczny rozwój, zaangażowanie społeczne i trzymanie się wzorców etyki biznesu. Wśród licznych wyróżnień szczególnie cenimy sobie:

  • tytuł Firmy Roku nadany przez stowarzyszenie Primus Inter Pares,
  • tytuł Marki Wysokiej Reputacji według rankingu PremiumBrand,
  • tytuł Gepardów Biznesu,
  • wielokrotnie uzyskiwany złoty certyfikat Solidna Firma,
  • wielokrotnie uzyskiwany ogólnopolski Laur Klienta oraz Laur Klienta Grand Prix,
  • certyfikat rzetelności przyznawany wiarygodnym kontrahentom przez Krajowy Rejestr Długów,
  • tytuł laureata IV edycji konkursu Teraz Internet!,
  • miejsce finalisty w konkursie Quality International,
  • formalne podziękowania od licznych spółek, organizatorów uroczystości, konkursów, show i koordynatorów wydarzeń medialnych, z którymi mieliśmy przyjemność współpracować.
 

Październik to miesiąc walki z rakiem piersi. Z dumą wspieramy kampanię #esteelauder. Przygotowaliśmy z tej okazji specjalne różowe bukiety. #kampanianarzeczwalkizrakiempiersi #pinkribbon25 #ELCdonates #bca #różowawstążka #pinkribbon #bcacampaign #wartopomagać #instagood #rozowawstazka #różowypaździernik #pocztakwiatowa

Post udostępniony przez Poczta Kwiatowa® (@pocztakwiatowa_pl)

Historia usłana różami

Kiełkowanie

Bardzo trudno jest wskazać bez żadnych wątpliwości miejsce, w którym wszystko się zaczęło. Idea wysyłania kwiatów z jednego miasta do drugiego narodziła się w Stanach Zjednoczonych w roku 1892. Dwadzieścia lat później powszechnie znana była już marka Florists Telegraph Delivery Assocation (Interflora). Obecnie metody wysyłki kwiatów z początku XX wieku wspomina się z uśmiechem: realizacja zamówienia mogła trwać nawet tygodnie, korzystano z telegrafów i tradycyjnej korespondencji.

Niemniej, mimo trudnych początków, floryści byli jednymi z pionierów wysyłek transkontynentalnych. I nawet teraz, po ponad stu latach, niektóre rzeczy się nie zmieniły: kwiaty wciąż cieszą odbiorców. Być może właśnie dziś, w dobie nowych norm społecznych i innego trybu życia, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej.

W naszym kraju Interflora działa od roku 1956, zaś spółka Poczta Kwiatowa®, start-up w zakresie wysyłki kwiatów przez Internet, stała się rozpoznawalna przez Polaków już przed rokiem 2000.

Rozkwit

Poczta Kwiatowa® wyszła naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i w dobie raczkującej sprzedaży internetowej zaoferowała możliwość doręczenia kwiatów w dowolne miejsce w kraju oraz na świecie w czasie bijącym rekordy jakichkolwiek firm kurierskich czy wysyłkowych – kilku godzin.

Romantyzm Polaków przerósł najśmielsze oczekiwania spółki, co zaowocowało dynamicznym rozwojem. Z czasem zakres usług Poczty Kwiatowej® został rozszerzony o wysyłkę prezentówkoszy delikatesowych oraz kompleksową obsługę firm w zakresie dekoracji i doradztwa florystycznego. Podstawą działań jednak nadal pozostali klienci indywidualni.

Obecnie Poczta Kwiatowa® jest niekwestionowanym polskim liderem w dziedzinie wysyłki kwiatów oraz usług florystycznych, wytycza standardy w branży i stała się marką rozpoznawalną przez każdego Polaka. Nasza sieć obejmuje ponad 1 000 kwiaciarni na terenie kraju. Jesteśmy członkiem stowarzyszenia Interflora obejmującego 100 000 zrzeszonych kwiaciarni w 150 państwach. Każda z tych kwiaciarni prowadzona jest przez zawodowego florystę. Każda ma do opowiedzenia swoją własną kwiecistą historię.

Ciekawostki

  • Związek wyrazowy Poczta Kwiatowa® jest zastrzeżonym znakiem towarowym słownym związanym ściśle z jedną marką. Przed powstaniem naszej firmy zwrot ten nie był w ogóle używany w języku polskim. Ogromny sukces Poczty Kwiatowej® w środkach masowego przekazu pozwolił nam powtórzyć sukces takich marek jak Jeep® czy Adidas®.
  • Sieć Interflora doczekała się książki na swój temat. W roku 1977 ukazała się pozycja The History of Interflora napisana przez Geoffreya Lewisa.
  • Znakiem Interflory jest Merkury – w mitologii Rzymian bóg handlu, odpowiednik greckiego Hermesa. Merkury trzyma w ręku bukiet kwiatów, który jest symbolem usług świadczonych przez ich organizację. Sama jego funkcja w mitologii – boskiego posłańca – również nawiązuje do charakteru branży sieci wysyłkowej. Obecnie jest to jeden z najbardziej rozpoznawalnych znaków handlowych na świecie. Merkury zawitał także do naszego logo.