Spis treści

  1. Doręczanie kwiatów w Polsce
  2. Doręczanie kwiatów z prezentem w Polsce
  3. Doręczanie prezentów w Polsce
  4. Doręczanie kwiatów za granicą
  5. Prezent za granicą

1. Doręczanie kwiatów w Polsce

  1. Kwiaty doręczamy od poniedziałku do niedzieli (7 dni w tygodniu).
  2. Doręczenie w 4 godziny. Na realizację Twojego zamówienia potrzebujemy tylko 4 godzin, jednak znaczną część zamówień realizujemy już w czasie 2 godzin. Składając zamówienie, wybierz przedział czasowy (patrz p. 4 poniżej).
  3. Doręczenie jeszcze dziś. Standardowo zamówienia złożone i opłacone do godz. 17:00 (w sobotę do 13:00) realizujemy w tym samym dniu. Zrealizujemy także większość zamówień złożonych i opłaconych w dzień powszedni po godzinie 17:00 (w sobotę po 13:00), jednak wymaga to wcześniejszego kontaktu telefonicznego pod numerem 22 828 95 95 lub e-mailowego: [email protected]. Zobacz godziny pracy biura.
  4. Kwiaty doręczamy zawsze w wybranym przez Klienta przedziale czasowym za opłatą według tabeli:
    9:00 – 12:00 + 17 zł
    9:00 – 16:00 + 17 zł
    9:00 – 18:00 + 17 zł
    9:00 – 20:00 + 17 zł
    12:00 – 16:00 + 17 zł
    16:00 – 20:00 + 17 zł
    20:00 - 22:00 + 44 zł
    22:00 - 00:00 + 65 zł
    00:00 - 06:00 + 94 zł
    06:00 - 09:00 + 51 zł.
  5. Doręczenie pomiędzy godz. 00:00 a 9:00. Złóż i opłać zamówienie do godziny 17:00 dnia roboczego poprzedzającego dzień realizacji. Zamówienie z terminem realizacji na niedzielę przed 9 rano lub poniedziałek przed 9 rano złóż i opłać w sobotę do godz. 13:00. W innych wypadkach sprawdź możliwość doręczenia kwiatów telefonicznie 22 828 95 95 lub na [email protected].
  6. Doręczenie w weekend. Kwiaty doręczamy również w sobotę i w niedzielę. Złóż i opłać zamówienie najpóźniej w sobotę do godz. 13:00. Po 13:00 sprawdź możliwość realizacji telefonicznie 22 828 95 95 lub na [email protected].
  7. Realizacja zamówień zawierających wieńce, wiązanki pogrzebowe czy duże kompozycje (np. kosz 100 róż). Aby zapewnić doręczenie w godzinach porannych (do godz. 12:00) złóż i opłać zamówienie najpóźniej do godziny 17:00 poprzedniego dnia roboczego, a jeżeli tym dniem jest sobota do godz. 13:00. W innych wypadkach sprawdź możliwość doręczenia telefonicznie 22 828 95 95 lub na [email protected].
  8. Gwarantujemy dokładną godzinę doręczenia (np. 9:00) w przypadku wysyłki na ślub lub pogrzeb.
  9. Doręczenie na ślub. Kwiaty na ślub doręczamy w następujący sposób:
    • przed ślubem do domu Panny Młodej lub Pana Młodego
    • do kościoła - wręczone Państwu Młodym podczas składania życzeń
    • do domu weselnego - wręczone osobiście Państwu Młodym bądź orkiestrze, która ogłasza fakt dostarczenia kwiatów lub kelnerowi/obsłudze przyjęcia.
  10. Doręczenie na pogrzeb. Kwiaty na pogrzeb doręczamy w następujący sposób:
    • do domu rodziny zmarłego
    • do kościoła przed ceremonią pogrzebową - ustawione przy trumnie
    • do domu pogrzebowego lub kaplicy - ustawione przy trumnie bądź przekazane obsłudze uroczystości.
  11. Doręczenie w Dzień Babci, Dzień Dziadka, Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki, Dzień Ojca. Dokładamy wszelkich starań, aby doręczyć kwiaty w wybranym przedziale czasowym, jednakże nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować w każdym przypadku – pomimo dochowania standardu należytej staranności wymaganej od profesjonalisty - ze względu na dużą ilość realizowanych w te dni zamówień.
  12. Doręczenie w Nowy Rok, Trzech Króli, Wielkanoc, 1 Maja, 3 Maja, Boże Ciało, 15 sierpnia, 1 i 11 listopada, 25 i 26 grudnia. W niektórych przypadkach zamówienia z datą realizacji na te dni doręczamy roboczy dzień przed lub roboczy dzień po wskazanej dacie ze względu na czas pracy kwiaciarni.
  13. Podczas doręczeń do szpitali, hoteli, ambasad i innych instytucji o utrudnionym dostępie do odbiorcy oraz doręczeń na śluby i pogrzeby wymagamy podania numeru telefonu do odbiorcy. Jeżeli nie ma możliwości doręczenia do rąk własnych oraz nie ma kontaktu z odbiorcą, przesyłkę zostawimy w recepcji lub portierni do przekazania odbiorcy przez obsługę instytucji. W takich przypadkach nie jesteśmy w stanie zagwarantować pisemnego potwierdzenia odbioru kwiatów przez odbiorcę.
  14. Nie przekazujemy odbiorcy żadnych informacji o nadawcy kwiatów. Jeżeli chcesz, aby odbiorca wiedział od kogo są kwiaty, podpisz bilecik.
  15. Aby zapewnić skuteczność realizacji zamówienia, podaj numer telefonu kontaktowego do odbiorcy.
  16. Kontakt z odbiorcą. Kwiaciarnia realizująca zamówienie - w razie konieczności - może skontaktować się z odbiorcą w celu potwierdzenia adresu i czasu doręczenia. Podczas takiego kontaktu odbiorca nie jest informowany o charakterze przesyłki, zachowujemy formę niespodzianki.
  17. Odbiorcę prosimy o pisemne potwierdzenie odbioru przesyłki.
  18. Odbiorca (wskazany przez Klienta) ma prawo odmowy przyjęcia przesyłki, co oświadcza na potwierdzeniu doręczenia. Takie zlecenie uznajemy za zrealizowane.
  19. Poczta Kwiatowa® nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedoręczenie przesyłki wynikające z poniższych sytuacji:
    • nieobecność odbiorcy pod wskazanym adresem w czasie realizacji zamówienia zgodnie z umową z Klientem
    • podanie błędnych danych adresowych.
  20. Doręczenie na adres prywatny lub do firmy. Jeżeli odbiorca jest nieobecny, przesyłkę pozostawimy domownikom lub w recepcji. Jeżeli klient wymaga doręczenia do rąk własnych, należy to zaznaczyć w polu „dodatkowe instrukcje”. Gdy nie ma możliwości pozostawienia przesyłki domownikom bądź w recepcji, wówczas zostawiamy awizo informujące o doręczeniu z prośbą o kontakt telefoniczny z kwiaciarnią. Gdy odbiorca skontaktuje się z kwiaciarnią, wówczas ustalamy szczegóły ponownego doręczenia w terminie dogodnym dla odbiorcy. W przypadku braku kontaktu odbiorcy w terminie 3 dni zamówienie uznajemy za zrealizowane, po uprzednim potwierdzeniu, że awizo zostało zostawione pod prawidłowym adresem. Klient może odebrać na własny koszt Produkt pod adresem i w terminie wskazanym przez Pocztę Kwiatową® uwzględniającym szczególną cechę Produktu, jaką jest szybkie oleganie zepsuciu.

2. Doręczanie kwiatów z prezentem w Polsce

  1. Kwiaty z prezentami doręczamy od poniedziałku do niedzieli (7 dni w tygodniu).
  2. Wysyłkę prezentów prowadzimy przy współpracy z firmą kurierską.
  3. Poczta Kwiatowa® posiada w swojej ofercie prezenty z terminem realizacji 24 h, 48 h i 72 h. Informacja ta znajduje się przy każdym produkcie.
    Najbliższy możliwy termin realizacji:
    Zamówienie
    opłacone
    Bez gwarancji
    przedziałów czasowych
    Gwarancja przedziałów czasowych
    24 h48 h72 h48 h72 h72 h
    poniedziałek do 12 wtorek środa czwartek środa czwartek piątek
    poniedziałek po 12 środa czwartek piątek czwartek piątek sobota
    wtorek do 12 środa czwartek piątek czwartek piątek sobota
    wtorek po 12 czwartek piątek poniedziałek piątek poniedziałek wtorek
    środa do 12 czwartek piątek poniedziałek piątek poniedziałek wtorek
    środa po 12 piątek poniedziałek wtorek sobota wtorek środa
    czwartek do 12 piątek poniedziałek wtorek sobota wtorek środa
    czwartek po 12 poniedziałek wtorek środa wtorek środa czwartek
    piątek do 12 poniedziałek wtorek środa wtorek środa czwartek
    piątek po 12 wtorek środa czwartek środa czwartek piątek
    sobota wtorek środa czwartek środa czwartek piątek
    niedziela wtorek środa czwartek środa czwartek piątek
    Tabelę należy czytać w następujący sposób: Zamówienie na prezent z 24-godzinnym terminem dostawy złożone w poniedziałek do godz. 12.00 jesteśmy w stanie zrealizować już we wtorek, jednakże nie jesteśmy w stanie zagwarantować dostawy w konkretnym przedziale czasowym. Dla tego zamówienia jesteśmy w stanie zagwarantować dostawę w wybranym przedziale czasowym w środę.
  4. Kwiaty z prezentem doręczamy w godzinach 9:00 - 20:00 przy zachowaniu najbliższym terminów dostawy prezentów (tabela powyżej). Jeśli chcesz wybrać przedział czasowy dostawy kwiatów z prezentem, termin realizacji ulega wydłużeniu o jeden dzień roboczy. Możliwe przedziały czasowe:
    9:00 – 12:00 + 17 zł
    9:00 – 16:00 + 17 zł
    9:00 – 18:00 + 17 zł
    9:00 – 20:00 + 17 zł
    12:00 – 16:00 + 17 zł
    16:00 – 20:00 + 17 zł
    20:00 - 22:00 + 44 zł
    22:00 - 00:00 + 65 zł
    00:00 - 06:00 + 94 zł
    06:00 - 09:00 + 51 zł.
  5. Doręczenie w weekend. Kwiaty z prezentem doręczymy w weekend przy zachowaniu terminów z tabeli poniżej (dotyczy wyłącznie dni roboczych). Kiedy najpóźniej złożyć zamówienie na kwiaty z prezentem:
    Zamówienie opłaconePrezenty 24 h*Prezenty 48 hPrezenty 72 h
    wtorek do 12 TAK TAK TAK
    środa do 12 TAK TAK -
    czwartek do 12 TAK TAK -
    *Na stronie internetowej przy każdym prezencie znajduje się informacja dotycząca czasu dostawy.
    Oznaczenie 24 h w powyższej tabeli oznacza, że czas dostawy prezentu wynosi 24 godziny.

    Tabelę należy czytać w następujący sposób: Jeżeli we wtorek do godz. 12.00 zostanie złożone i opłacone zamówienie z doręczeniem w weekend, to możliwe będzie dostarczenie prezentów z różnymi okresami dostawy (24 h, 48 h, 72h). Jeżeli zamówienie zostanie złożone i opłacone w środę do godz. 12.00, to możliwe będzie dostarczenie prezentu z 24-godzinnym i 48-godzinnym terminem dostawy. Nie będzie możliwe dostarczenie prezentu z 72-godzinny terminem dostawy.
  6. Gwarantujemy dokładną godzinę doręczenia (np. 9:00) w przypadku wysyłki na ślub, jednak realizacja wymaga dodatkowego dnia roboczego zgodnie z tabelą z p. 4.
  7. Doręczenie na ślub. Kwiaty z prezentem na ślub doręczamy w następujący sposób:
    • przed ślubem do domu Panny Młodej lub Pana Młodego
    • do kościoła - wręczone Państwu Młodym podczas składania życzeń
    • do domu weselnego wręczone osobiście Państwu Młodym bądź orkiestrze, która ogłasza fakt dostarczenia kwiatów, bądź kelnerowi / obsłudze przyjęcia.
  8. Doręczenie w Dzień Babci, Dzień Dziadka, Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki i Dzień Ojca. Dokładamy wszelkich starań, aby doręczyć kwiaty z prezentem w wybranym przedziale czasowym, jednakże nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować w każdym przypadku ze względu na dużą ilość realizowanych w te dni zamówień. W te dni przesyłki doręczane są przez cały dzień.
  9. Doręczenie w Nowy Rok, Trzech Króli, Wielkanoc, 1 Maja, 3 Maja, Boże Ciało, 15 sierpnia, 1 i 11 listopada oraz 25 i 26 grudnia. W niektórych przypadkach zamówienia z datą realizacji na te dni mogą być wykonane dzień przed lub dzień po wskazanej dacie ze względu na czas pracy kwiaciarni.
  10. Doręczenia w okresie Świąt Bożego Narodzenia. Zachęcamy do składania zamówień z kilkudniowym wyprzedzeniem. Firma kurierska realizuje w tym okresie dużą liczbę zleceń, dlatego prezenty z datą realizacji 24 grudnia, w skrajnych przypadkach, mogą być doręczone przed 24 grudnia, a jeżeli nie jest to możliwe, doręczymy je w następnym dniu roboczym po 26 grudnia.
  11. Podczas doręczeń do szpitali, hoteli, ambasad i innych instytucji o utrudnionym dostępie do odbiorcy oraz doręczeń na śluby wymagamy podania numeru telefonu do odbiorcy. Jeżeli nie ma możliwości doręczenia do rąk własnych oraz nie ma kontaktu z odbiorcą, przesyłkę zostawimy w recepcji lub portierni do przekazania odbiorcy przez obsługę instytucji. W takich przypadkach nie jesteśmy w stanie zagwarantować pisemnego potwierdzenia odbioru kwiatów przez odbiorcę.
  12. Nie przekazujemy odbiorcy żadnych informacji o nadawcy kwiatów. Jeżeli chcesz, aby odbiorca wiedział, od kogo są kwiaty, podpisz się w dołączonym bileciku.
  13. Aby zapewnić skuteczność realizacji zamówienia, podaj numer telefonu kontaktowego do odbiorcy.
  14. Kontakt z odbiorcą. Kwiaciarnia realizująca zamówienie, w razie konieczności, może skontaktować się z odbiorcą w celu potwierdzenia adresu i czasu doręczenia. Podczas takiego kontaktu odbiorca nie jest informowany o charakterze przesyłki, zachowujemy formę niespodzianki.
  15. Odbiorcę prosimy o pisemne potwierdzenie odbioru przesyłki.
  16. Odbiorca ma prawo odmowy przyjęcia przesyłki, co oświadcza na potwierdzeniu doręczenia. Takie zlecenie uznajemy za zrealizowane.
  17. Poczta Kwiatowa® nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedoręczenie przesyłki wynikające z poniższych sytuacji:
    • nieobecność odbiorcy pod wskazanym adresem
    • podanie błędnych danych adresowych.
  18. Doręczenie na adres prywatny lub do firmy. Jeżeli odbiorca jest nieobecny, przesyłka będzie pozostawiona domownikom lub w recepcji. Jeżeli klient wymaga doręczenia do rąk własnych, należy to zaznaczyć w polu „dodatkowe instrukcje”. Gdy nie ma możliwości pozostawienia przesyłki domownikom bądź w recepcji, wówczas zostawiamy awizo informujące o doręczeniu, z prośbą o kontakt telefoniczny z kwiaciarnią. Gdy odbiorca skontaktuje się z kwiaciarnią, wówczas ustalamy szczegóły ponownego doręczenia. W przypadku braku kontaktu odbiorcy w terminie 3 dni zamówienie uznajemy za zrealizowane, po uprzednim potwierdzeniu, że awizo zostało zostawione pod prawidłowym adresem. Klient może odebrać na własny koszt Produkt (kwiaty z prezentem) pod adresem i w terminie wskazanym przez Pocztę Kwiatową®. Jeżeli prezent po nieudanych próbach kontaktu z Klientem został odesłany do Poczty Kwiatowej®, Klient zobowiązany jest podać nowy adres doręczenia w terminie 7 dni od otrzymania informacji od Poczty Kwiatowej®. Ponowna wysyłka prezentu na terenie Polski możliwa jest po wpłacie 50 PLN, natomiast poza granice Polski po wpłacie 200 PLN. Kwoty te stanowią bezpośredni i rzeczywisty koszt wysyłki (do „Poczty Kwiatowej” nieodebranego prezentu oraz jego ponownego wysłania na adres wskazany przez Klienta). Prezent zostanie wysłany ponownie w ciągu 72 h.

Doręczanie kwiatów z prezentem na terenie Warszawy

  1. Doręczenie jeszcze dziś lub w weekend. Niektóre prezenty na terenie Warszawy jesteśmy w stanie doręczyć w dniu złożenia zamówienia. Możliwość realizacji takiej usługi można sprawdzić kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta ([email protected] lub tel. 22 828 95 95).

Doręczanie prezentów w Polsce

  1. Prezenty doręczamy od poniedziałku do piątku (5 dni w tygodniu) wyłącznie w dni robocze, w godzinach 9 - 18. Doręczenia do firm realizowane są do godziny 16:00.
  2. Najbliższy możliwy termin realizacji:
    Zamówienie opłacone24 h48 h72 h
    poniedziałek do 12 wtorek środa czwartek
    poniedziałek po 12 środa czwartek piątek
    wtorek do 12 środa czwartek piątek
    wtorek po 12 czwartek piątek poniedziałek
    środa do 12 czwartek piątek poniedziałek
    środa po 12 piątek poniedziałek wtorek
    czwartek do 12 piątek poniedziałek wtorek
    czwartek po 12 poniedziałek wtorek środa
    piątek do 12 poniedziałek wtorek środa
    piątek po 12 wtorek środa czwartek
    sobota wtorek środa czwartek
    niedziela wtorek środa czwartek
    Powyższe warunki dotyczą wyłącznie dni roboczych. Każdy dzień świąteczny wydłuża czas realizacji.
    Tabelę należy czytać w następujący sposób: Zamówienie na prezent z 24-godzinnym terminem dostawy, który ma zostać dostarczony we wtorek, należy złożyć i opłacić w poniedziałek do godz. 12.00.
  3. Doręczając prezenty korzystamy z usług firm kurierskich. Prezenty doręczane są w godzinach 9.00-18.00, zgodnie z zasadami pracy firm kurierskich, dlatego nie mamy możliwości doręczenia prezentu w zawężonych przedziałach czasowych. Taka możliwość istnieje przy zamówieniu prezentu z kwiatami.
  4. Zapewniamy trzykrotną próbę doręczenia. W przypadku nieobecności odbiorcy pod wskazanym adresem, kurier pozostawia awizo z prośbą o kontakt i ustalenie dogodnego terminu doręczenia. Przesyłka taka jest przechowywana w najbliższym względem adresu dostawy access point firmy kurierskiej, z którego może również zostać odebrana osobiście. Jeżeli nie ma możliwości pozostawienia awizo, wówczas kurier podejmuje kolejną próbę doręczenia następnego dnia roboczego. Jeżeli podczas drugiej próby doręczenia również nie zastanie odbiorcy i nie ma możliwości pozostawienia awiza, wówczas następuje trzecia próba doręczenia w kolejnym dniu roboczym. Jeżeli 3 kolejne próby doręczenia są nieskuteczne, kurier nie zastanie odbiorcy oraz nie ma możliwości kontaktu telefonicznego, wówczas przesyłka odsyłana jest do Poczty Kwiatowej®.
  5. Aby zapewnić skuteczność realizacji zamówienia, podaj numer telefonu kontaktowego do odbiorcy oraz poprawny kod pocztowy.
  6. Jeżeli 3 kolejne próby doręczenia były nieskuteczne z powodu nieobecności odbiorcy pod wskazanym adresem i prezent został odesłany do Poczty Kwiatowej®, Klient zobowiązany jest podać nowy adres doręczenia w terminie 7 dni od otrzymania informacji od Poczty Kwiatowej®. Ponowna wysyłka na terenie Polski możliwa jest po wpłacie 50 PLN, natomiast wysyłka poza granice Polski po wpłacie 200 PLN. Podane kwoty stanowią bezpośredni i rzeczywisty koszt wysyłki (do „Poczty Kwiatowej” nieodebranego prezentu oraz jego ponownej wysyłki na wskazany przez Klienta adres). Prezent zostanie wysłany ponownie w ciągu 72 h. Klient może odebrać na własny koszt Produkt pod adresem wskazanym przez Pocztę Kwiatową®. W przypadku braku możliwości kontaktu z Klientem lub odbiorcą, zlecenie uznajemy za zrealizowane.
  7. Doręczenie do instytucji o utrudnionym dostępie do odbiorcy. Wymagane jest podanie numeru telefonu do odbiorcy. Jeżeli nie ma możliwości doręczenia do rąk własnych oraz nie ma kontaktu z odbiorcą, przesyłkę zostawimy w recepcji lub portierni do przekazania odbiorcy przez obsługę instytucji.
  8. Nie przekazujemy odbiorcy żadnych informacji o nadawcy prezentu. Jeżeli chcesz, aby odbiorca wiedział, od kogo są kwiaty, podpisz się w dołączonym bileciku.
  9. Odbiorcę prosimy o pisemne potwierdzenie odbioru przesyłki. Przesyłkę należy otworzyć w obecności kuriera. W razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych (stłuczenie, pęknięcie, rysy, itp.) prosimy o sporządzenie stosownego protokołu i przesłanie go do Poczty Kwiatowej® e-mailem: [email protected] lub faksem: 22 828 95 96.
  10. Odbiorca ma prawo odmowy przyjęcia przesyłki, co oświadcza na potwierdzeniu doręczenia. Takie zlecenie uznajemy za zrealizowane.
  11. Poczta Kwiatowa® nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedoręczenie przesyłki, wynikające z poniższych sytuacji:
    • nieobecność odbiorcy pod wskazanym adresem
    • podanie błędnych danych adresowych.

Doręczanie prezentów na terenie Warszawy

  1. Doręczenie jeszcze dziś lub w weekend. Niektóre prezenty na terenie Warszawy jesteśmy w stanie doręczyć w ciągu tego samego dnia. Możliwość realizacji takiej usługi można sprawdzić kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta ([email protected] lub tel. 22 828 95 95).

Doręczanie kwiatów za granicą

  1. Kwiaty doręczane są od poniedziałku do soboty (6 dni w tygodniu).
  2. Standardowo zamówienie należy złożyć z jednodniowym (1 dzień roboczy) wyprzedzeniem do godziny 16.00.
  3. Warunki czasowe doręczenia:
    poniedziałek – piątek: 9.00 – 18.00, w przedziałach czasowych:
        9 – 12 (przed południem)
        12 – 18 (po południu)
    sobota: 9.00 – 12.00
    niedziela: nie realizujemy zleceń

    Izrael - Kwiaty doręczane są w niedzielę, natomiast nie są doręczane w sobotę.
    Pogrzeb w niedzielę - należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (tel. 22 828 95 95 lub [email protected]) z 2-dniowym wyprzedzeniem.
  4. Doręczenie jeszcze dziś. Doręczenie kwiatów za granicą jest możliwe jeszcze tego samego dnia, jeżeli złożysz i opłacisz zamówienie zgodnie z tabelą godzin poniżej (tabela wg czasu polskiego):
    KrajPoniedziałek - PiątekSobota
    Austria do 14:00 do 10:00
    Belgia do 13:00 -
    Dania do 10:00 -
    Białoruś do 11:00 -
    Finlandia do 11:00 do 9:00
    Francja do 14:00 -
    Niemcy do 13:30 do 11:00
    Węgry do 13:00 do 10:00
    Izrael do 13:00 -
    Włochy do 19:00 do 12:30
    Holandia do 13:00 do 12:00
    Norwegia do 8:00 do 9:00
    Hiszpania do 13:00 (brak gwarancji) do 11:00
    Szwecja do 12:00 do 11:00
    Szwajcaria do 14:30 do 12:30
    Wielka Brytania do 14:00 -
    Stany Zjednoczone do 11:00 (lokalnego czasu) do 9:00 (lokalnego czasu)
    Tabelę należy czytać w następujący sposób: Jeżeli kwiaty mają zostać dostarczone do Austrii w dniu złożenia zamówienia, to musi ono zostać złożone i opłacone przed godziną 14.00. Ta zasada dotyczy zamówień składanych od poniedziałku do piątku. W przypadku zamówień do Austrii składanych w sobotę z terminem dostarczenia tego samego dnia, zamówienie powinno zostać złożone i opłacone do godz. 10.00. W innych przypadkach proszę sprawdzić możliwość realizacji zlecenia kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta ([email protected]).
  5. Zamówienie realizowane w sobotę należy złożyć i opłacić najpóźniej w piątek do godziny 16.00. Wyjątek stanowią państwa wymienione w tabeli powyżej.
  6. Dokładna godzina doręczenia (np. 9.00) jest gwarantowana w przypadku doręczenia na ceremonię ślubu lub pogrzebu (ślub w urzędzie lub w kościele; pogrzeb w kościele lub kaplicy). Nie gwarantujemy dokładnej godziny doręczenia na przyjęcie weselne. W niektórych krajach zwyczajowo przyjęte jest doręczanie wiązanek pogrzebowych i wieńców wyłącznie do domów pogrzebowych, kościołów czy cmentarzy. Kwiaty mogą być przekazane obsłudze uroczystości.
  7. W niektórych przypadkach doręczenia na ślub czy pogrzeb nie mamy możliwości pisemnego potwierdzenia odbioru kwiatów przez odbiorcę.
  8. Doręczanie w niedziele, święta państwowe i religijne. Zamówienie z datą realizacji na dzień, w którym przypada święto, zostanie wykonane w dzień roboczy przed dniem świątecznym lub w dzień roboczy po święcie, ze względu na czas pracy kwiaciarni.
  9. Doręczanie w Dzień Babci, Dzień Dziadka, Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki i Dzień Ojca. Dokładamy wszelkich starań, aby doręczyć kwiaty w wybranym przedziale czasowym, jednakże nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. W te dni kwiaty doręczane są przez cały dzień.
  10. Treść bilecika w języku polskim przekazywana jest bez polskich znaków. Nie tłumaczymy treści bilecika.
  11. Klient może wybrać dodatkowo: alkohol, słodycze, maskotki bądź inne Produkty, które dostępne są w ofercie danego kraju. Jeżeli oferta nie przewiduje takich dodatków, należy wysłać na adres [email protected] dokładny adres doręczenia, datę realizacji oraz opis Produktu. Wycena może potrwać do 3 dni roboczych.
  12. Gdy kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, zostawiamy awizo informujące o doręczeniu. Jeżeli odbiorca skontaktuje się z kwiaciarnią - wówczas ustalane są szczegóły ponownego doręczenia. W niektórych krajach (np. USA) w przypadku nieobecności odbiorcy zwyczajem jest pozostawianie kwiatów pod drzwiami lub u sąsiadów.

Doręczanie prezentów za granicą

  1. Możliwe jest dostarczenie za granicą takich Produktów jak: alkohol, słodycze, maskotki, bądź inne Produkty dostępne z kwiatami w ofercie kraju podanej na stronie po dodaniu kwiatów do koszyka. Jeżeli oferta nie przewiduje takich dodatków, należy wysłać na [email protected] dokładny adres doręczenia, datę realizacji i opis Produktu. Wycena może potrwać do 3 dni roboczych.
  2. Dostawa prezentów za granicę realizowana jest przez firmę kurierską. Czas wysyłki waha się wówczas w przedziałach: 2-3, 3-4, 4-5 dni (w zależności od kraju dostawy). Niektóre prezenty doręczane są w terminie 4-10 dni przez Pocztę Polską (termin zgodny z regułami doręczania przez Pocztę Polską), dlatego nie możemy gwarantować dokładnego dnia doręczenia.

Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania
Biuro Obsługi Klienta: tel.: 22 828 95 95, e-mail: [email protected]
Zobacz również: Regulamin i Polityka Prywatności