Kwiaty doręczamy od poniedziałku do niedzieli (7 dni w tygodniu).
Doręczenie w 4 godziny. Na realizację Twojego zamówienia potrzebujemy tylko 4 godzin, jednak znaczną część zamówień realizujemy już w czasie 2 godzin. Składając zamówienie, wybierz przedział czasowy (patrz p. 4 poniżej).
Doręczenie jeszcze dziś. Standardowo zamówienia złożone i opłacone do godz. 17:00 (w sobotę do 13:00) realizujemy w tym samym dniu. Zrealizujemy także większość zamówień złożonych i opłaconych w dzień powszedni po godzinie 17:00 (w sobotę po 13:00), jednak wymaga to wcześniejszego kontaktu telefonicznego pod numerem 22 828 95 95 lub e-mailowego: [email protected]. Zobacz godziny pracy biura.
Doręczenie pomiędzy godz. 00:00 a 9:00. Złóż i opłać zamówienie do godziny 17:00 dnia roboczego poprzedzającego dzień realizacji. Zamówienie z terminem realizacji na niedzielę przed 9 rano lub poniedziałek przed 9 rano złóż i opłać w sobotę do godz. 13:00. W innych wypadkach sprawdź możliwość doręczenia kwiatów telefonicznie 22 828 95 95 lub na [email protected].
Doręczenie w weekend. Kwiaty doręczamy również w sobotę i w niedzielę. Złóż i opłać zamówienie najpóźniej w sobotę do godz. 13:00. Po 13:00 sprawdź możliwość realizacji telefonicznie 22 828 95 95 lub na [email protected].
Realizacja zamówień zawierających wieńce, wiązanki pogrzebowe czy duże kompozycje (np. kosz 100 róż). Aby zapewnić doręczenie w godzinach porannych (do godz. 12:00) złóż i opłać zamówienie najpóźniej do godziny 17:00 poprzedniego dnia roboczego, a jeżeli tym dniem jest sobota do godz. 13:00. W innych wypadkach sprawdź możliwość doręczenia telefonicznie 22 828 95 95 lub na [email protected].
Gwarantujemy dokładną godzinę doręczenia (np. 9:00) w przypadku wysyłki na ślub lub pogrzeb.
Doręczenie na ślub. Kwiaty na ślub doręczamy w następujący sposób:
przed ślubem do domu Panny Młodej lub Pana Młodego
do kościoła - wręczone Państwu Młodym podczas składania życzeń
do domu weselnego - wręczone osobiście Państwu Młodym bądź orkiestrze, która ogłasza fakt dostarczenia kwiatów lub kelnerowi/obsłudze przyjęcia.
Doręczenie na pogrzeb. Kwiaty na pogrzeb doręczamy w następujący sposób:
do domu rodziny zmarłego
do kościoła przed ceremonią pogrzebową - ustawione przy trumnie
do domu pogrzebowego lub kaplicy - ustawione przy trumnie bądź przekazane obsłudze uroczystości.
Doręczenie w Dzień Babci, Dzień Dziadka, Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki, Dzień Ojca. Dokładamy wszelkich starań, aby doręczyć kwiaty w wybranym przedziale czasowym, jednakże nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować w każdym przypadku – pomimo dochowania standardu należytej staranności wymaganej od profesjonalisty - ze względu na dużą ilość realizowanych w te dni zamówień.
Doręczenie w Nowy Rok, Trzech Króli, Wielkanoc, 1 Maja, 3 Maja, Boże Ciało, 15 sierpnia, 1 i 11 listopada, 25 i 26 grudnia. W niektórych przypadkach zamówienia z datą realizacji na te dni doręczamy roboczy dzień przed lub roboczy dzień po wskazanej dacie ze względu na czas pracy kwiaciarni.
Podczas doręczeń do szpitali, hoteli, ambasad i innych instytucji o utrudnionym dostępie do odbiorcy oraz doręczeń na śluby i pogrzeby wymagamy podania numeru telefonu do odbiorcy. Jeżeli nie ma możliwości doręczenia do rąk własnych oraz nie ma kontaktu z odbiorcą, przesyłkę zostawimy w recepcji lub portierni do przekazania odbiorcy przez obsługę instytucji. W takich przypadkach nie jesteśmy w stanie zagwarantować pisemnego potwierdzenia odbioru kwiatów przez odbiorcę.
Nie przekazujemy odbiorcy żadnych informacji o nadawcy kwiatów. Jeżeli chcesz, aby odbiorca wiedział od kogo są kwiaty, podpisz bilecik.
Aby zapewnić skuteczność realizacji zamówienia, podaj numer telefonu kontaktowego do odbiorcy.
Kontakt z odbiorcą. Kwiaciarnia realizująca zamówienie - w razie konieczności - może skontaktować się z odbiorcą w celu potwierdzenia adresu i czasu doręczenia. Podczas takiego kontaktu odbiorca nie jest informowany o charakterze przesyłki, zachowujemy formę niespodzianki.
Odbiorcę prosimy o pisemne potwierdzenie odbioru przesyłki.
Odbiorca (wskazany przez Klienta) ma prawo odmowy przyjęcia przesyłki, co oświadcza na potwierdzeniu doręczenia. Takie zlecenie uznajemy za zrealizowane.
Poczta Kwiatowa® nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedoręczenie przesyłki wynikające z poniższych sytuacji:
nieobecność odbiorcy pod wskazanym adresem w czasie realizacji zamówienia zgodnie z umową z Klientem
podanie błędnych danych adresowych.
Doręczenie na adres prywatny lub do firmy. Jeżeli odbiorca jest nieobecny, przesyłkę pozostawimy domownikom lub w recepcji. Jeżeli klient wymaga doręczenia do rąk własnych, należy to zaznaczyć w polu „dodatkowe instrukcje”. Gdy nie ma możliwości pozostawienia przesyłki domownikom bądź w recepcji, wówczas zostawiamy awizo informujące o doręczeniu z prośbą o kontakt telefoniczny z kwiaciarnią. Gdy odbiorca skontaktuje się z kwiaciarnią, wówczas ustalamy szczegóły ponownego doręczenia w terminie dogodnym dla odbiorcy. W przypadku braku kontaktu odbiorcy w terminie 3 dni zamówienie uznajemy za zrealizowane, po uprzednim potwierdzeniu, że awizo zostało zostawione pod prawidłowym adresem. Klient może odebrać na własny koszt Produkt pod adresem i w terminie wskazanym przez Pocztę Kwiatową® uwzględniającym szczególną cechę Produktu, jaką jest szybkie oleganie zepsuciu.
2. Doręczanie kwiatów z prezentem w Polsce
Kwiaty z prezentami doręczamy od poniedziałku do niedzieli (7 dni w tygodniu).
Wysyłkę prezentów prowadzimy przy współpracy z firmą kurierską.
Poczta Kwiatowa® posiada w swojej ofercie prezenty z terminem realizacji 24 h, 48 h i 72 h. Informacja ta znajduje się przy każdym produkcie. Najbliższy możliwy termin realizacji:
Zamówienie opłacone
Bez gwarancji przedziałów czasowych
Gwarancja przedziałów czasowych
24 h
48 h
72 h
48 h
72 h
72 h
poniedziałek do 12
wtorek
środa
czwartek
środa
czwartek
piątek
poniedziałek po 12
środa
czwartek
piątek
czwartek
piątek
sobota
wtorek do 12
środa
czwartek
piątek
czwartek
piątek
sobota
wtorek po 12
czwartek
piątek
poniedziałek
piątek
poniedziałek
wtorek
środa do 12
czwartek
piątek
poniedziałek
piątek
poniedziałek
wtorek
środa po 12
piątek
poniedziałek
wtorek
sobota
wtorek
środa
czwartek do 12
piątek
poniedziałek
wtorek
sobota
wtorek
środa
czwartek po 12
poniedziałek
wtorek
środa
wtorek
środa
czwartek
piątek do 12
poniedziałek
wtorek
środa
wtorek
środa
czwartek
piątek po 12
wtorek
środa
czwartek
środa
czwartek
piątek
sobota
wtorek
środa
czwartek
środa
czwartek
piątek
niedziela
wtorek
środa
czwartek
środa
czwartek
piątek
Tabelę należy czytać w następujący sposób: Zamówienie na prezent z 24-godzinnym terminem dostawy złożone w poniedziałek do godz. 12.00 jesteśmy w stanie zrealizować już we wtorek, jednakże nie jesteśmy w stanie zagwarantować dostawy w konkretnym przedziale czasowym. Dla tego zamówienia jesteśmy w stanie zagwarantować dostawę w wybranym przedziale czasowym w środę.
Kwiaty z prezentem doręczamy w godzinach 9:00 - 20:00 przy zachowaniu najbliższym terminów dostawy prezentów (tabela powyżej). Jeśli chcesz wybrać przedział czasowy dostawy kwiatów z prezentem, termin realizacji ulega wydłużeniu o jeden dzień roboczy. Możliwe przedziały czasowe: 9:00 – 12:00 + 17 zł 9:00 – 16:00 + 17 zł 9:00 – 18:00 + 17 zł 9:00 – 20:00 + 17 zł 12:00 – 16:00 + 17 zł 16:00 – 20:00 + 17 zł 20:00 - 22:00 + 44 zł 22:00 - 00:00 + 65 zł 00:00 - 06:00 + 94 zł 06:00 - 09:00 + 51 zł.
Doręczenie w weekend. Kwiaty z prezentem doręczymy w weekend przy zachowaniu terminów z tabeli poniżej (dotyczy wyłącznie dni roboczych). Kiedy najpóźniej złożyć zamówienie na kwiaty z prezentem:
Zamówienie opłacone
Prezenty 24 h*
Prezenty 48 h
Prezenty 72 h
wtorek do 12
TAK
TAK
TAK
środa do 12
TAK
TAK
-
czwartek do 12
TAK
TAK
-
*Na stronie internetowej przy każdym prezencie znajduje się informacja dotycząca czasu dostawy. Oznaczenie 24 h w powyższej tabeli oznacza, że czas dostawy prezentu wynosi 24 godziny. Tabelę należy czytać w następujący sposób: Jeżeli we wtorek do godz. 12.00 zostanie złożone i opłacone zamówienie z doręczeniem w weekend, to możliwe będzie dostarczenie prezentów z różnymi okresami dostawy (24 h, 48 h, 72h). Jeżeli zamówienie zostanie złożone i opłacone w środę do godz. 12.00, to możliwe będzie dostarczenie prezentu z 24-godzinnym i 48-godzinnym terminem dostawy. Nie będzie możliwe dostarczenie prezentu z 72-godzinny terminem dostawy.
Gwarantujemy dokładną godzinę doręczenia (np. 9:00) w przypadku wysyłki na ślub, jednak realizacja wymaga dodatkowego dnia roboczego zgodnie z tabelą z p. 4.
Doręczenie na ślub. Kwiaty z prezentem na ślub doręczamy w następujący sposób:
przed ślubem do domu Panny Młodej lub Pana Młodego
do kościoła - wręczone Państwu Młodym podczas składania życzeń
do domu weselnego wręczone osobiście Państwu Młodym bądź orkiestrze, która ogłasza fakt dostarczenia kwiatów, bądź kelnerowi / obsłudze przyjęcia.
Doręczenie w Dzień Babci, Dzień Dziadka, Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki i Dzień Ojca. Dokładamy wszelkich starań, aby doręczyć kwiaty z prezentem w wybranym przedziale czasowym, jednakże nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować w każdym przypadku ze względu na dużą ilość realizowanych w te dni zamówień. W te dni przesyłki doręczane są przez cały dzień.
Doręczenie w Nowy Rok, Trzech Króli, Wielkanoc, 1 Maja, 3 Maja, Boże Ciało, 15 sierpnia, 1 i 11 listopada oraz 25 i 26 grudnia. W niektórych przypadkach zamówienia z datą realizacji na te dni mogą być wykonane dzień przed lub dzień po wskazanej dacie ze względu na czas pracy kwiaciarni.
Doręczenia w okresie Świąt Bożego Narodzenia. Zachęcamy do składania zamówień z kilkudniowym wyprzedzeniem. Firma kurierska realizuje w tym okresie dużą liczbę zleceń, dlatego prezenty z datą realizacji 24 grudnia, w skrajnych przypadkach, mogą być doręczone przed 24 grudnia, a jeżeli nie jest to możliwe, doręczymy je w następnym dniu roboczym po 26 grudnia.
Podczas doręczeń do szpitali, hoteli, ambasad i innych instytucji o utrudnionym dostępie do odbiorcy oraz doręczeń na śluby wymagamy podania numeru telefonu do odbiorcy. Jeżeli nie ma możliwości doręczenia do rąk własnych oraz nie ma kontaktu z odbiorcą, przesyłkę zostawimy w recepcji lub portierni do przekazania odbiorcy przez obsługę instytucji. W takich przypadkach nie jesteśmy w stanie zagwarantować pisemnego potwierdzenia odbioru kwiatów przez odbiorcę.
Nie przekazujemy odbiorcy żadnych informacji o nadawcy kwiatów. Jeżeli chcesz, aby odbiorca wiedział, od kogo są kwiaty, podpisz się w dołączonym bileciku.
Aby zapewnić skuteczność realizacji zamówienia, podaj numer telefonu kontaktowego do odbiorcy.
Kontakt z odbiorcą. Kwiaciarnia realizująca zamówienie, w razie konieczności, może skontaktować się z odbiorcą w celu potwierdzenia adresu i czasu doręczenia. Podczas takiego kontaktu odbiorca nie jest informowany o charakterze przesyłki, zachowujemy formę niespodzianki.
Odbiorcę prosimy o pisemne potwierdzenie odbioru przesyłki.
Odbiorca ma prawo odmowy przyjęcia przesyłki, co oświadcza na potwierdzeniu doręczenia. Takie zlecenie uznajemy za zrealizowane.
Poczta Kwiatowa® nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedoręczenie przesyłki wynikające z poniższych sytuacji:
nieobecność odbiorcy pod wskazanym adresem
podanie błędnych danych adresowych.
Doręczenie na adres prywatny lub do firmy. Jeżeli odbiorca jest nieobecny, przesyłka będzie pozostawiona domownikom lub w recepcji. Jeżeli klient wymaga doręczenia do rąk własnych, należy to zaznaczyć w polu „dodatkowe instrukcje”. Gdy nie ma możliwości pozostawienia przesyłki domownikom bądź w recepcji, wówczas zostawiamy awizo informujące o doręczeniu, z prośbą o kontakt telefoniczny z kwiaciarnią. Gdy odbiorca skontaktuje się z kwiaciarnią, wówczas ustalamy szczegóły ponownego doręczenia. W przypadku braku kontaktu odbiorcy w terminie 3 dni zamówienie uznajemy za zrealizowane, po uprzednim potwierdzeniu, że awizo zostało zostawione pod prawidłowym adresem. Klient może odebrać na własny koszt Produkt (kwiaty z prezentem) pod adresem i w terminie wskazanym przez Pocztę Kwiatową®. Jeżeli prezent po nieudanych próbach kontaktu z Klientem został odesłany do Poczty Kwiatowej®, Klient zobowiązany jest podać nowy adres doręczenia w terminie 7 dni od otrzymania informacji od Poczty Kwiatowej®. Ponowna wysyłka prezentu na terenie Polski możliwa jest po wpłacie 50 PLN, natomiast poza granice Polski po wpłacie 200 PLN. Kwoty te stanowią bezpośredni i rzeczywisty koszt wysyłki (do „Poczty Kwiatowej” nieodebranego prezentu oraz jego ponownego wysłania na adres wskazany przez Klienta). Prezent zostanie wysłany ponownie w ciągu 72 h.
Doręczanie kwiatów z prezentem na terenie Warszawy
Doręczenie jeszcze dziś lub w weekend. Niektóre prezenty na terenie Warszawy jesteśmy w stanie doręczyć w dniu złożenia zamówienia. Możliwość realizacji takiej usługi można sprawdzić kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta ([email protected] lub tel. 22 828 95 95).
Doręczanie prezentów w Polsce
Prezenty doręczamy od poniedziałku do piątku (5 dni w tygodniu) wyłącznie w dni robocze, w godzinach 9 - 18. Doręczenia do firm realizowane są do godziny 16:00.
Najbliższy możliwy termin realizacji:
Zamówienie opłacone
24 h
48 h
72 h
poniedziałek do 12
wtorek
środa
czwartek
poniedziałek po 12
środa
czwartek
piątek
wtorek do 12
środa
czwartek
piątek
wtorek po 12
czwartek
piątek
poniedziałek
środa do 12
czwartek
piątek
poniedziałek
środa po 12
piątek
poniedziałek
wtorek
czwartek do 12
piątek
poniedziałek
wtorek
czwartek po 12
poniedziałek
wtorek
środa
piątek do 12
poniedziałek
wtorek
środa
piątek po 12
wtorek
środa
czwartek
sobota
wtorek
środa
czwartek
niedziela
wtorek
środa
czwartek
Powyższe warunki dotyczą wyłącznie dni roboczych. Każdy dzień świąteczny wydłuża czas realizacji. Tabelę należy czytać w następujący sposób: Zamówienie na prezent z 24-godzinnym terminem dostawy, który ma zostać dostarczony we wtorek, należy złożyć i opłacić w poniedziałek do godz. 12.00.
Doręczając prezenty korzystamy z usług firm kurierskich. Prezenty doręczane są w godzinach 9.00-18.00, zgodnie z zasadami pracy firm kurierskich, dlatego nie mamy możliwości doręczenia prezentu w zawężonych przedziałach czasowych. Taka możliwość istnieje przy zamówieniu prezentu z kwiatami.
Zapewniamy trzykrotną próbę doręczenia. W przypadku nieobecności odbiorcy pod wskazanym adresem, kurier pozostawia awizo z prośbą o kontakt i ustalenie dogodnego terminu doręczenia. Przesyłka taka jest przechowywana w najbliższym względem adresu dostawy access point firmy kurierskiej, z którego może również zostać odebrana osobiście. Jeżeli nie ma możliwości pozostawienia awizo, wówczas kurier podejmuje kolejną próbę doręczenia następnego dnia roboczego. Jeżeli podczas drugiej próby doręczenia również nie zastanie odbiorcy i nie ma możliwości pozostawienia awiza, wówczas następuje trzecia próba doręczenia w kolejnym dniu roboczym. Jeżeli 3 kolejne próby doręczenia są nieskuteczne, kurier nie zastanie odbiorcy oraz nie ma możliwości kontaktu telefonicznego, wówczas przesyłka odsyłana jest do Poczty Kwiatowej®.
Aby zapewnić skuteczność realizacji zamówienia, podaj numer telefonu kontaktowego do odbiorcy oraz poprawny kod pocztowy.
Jeżeli 3 kolejne próby doręczenia były nieskuteczne z powodu nieobecności odbiorcy pod wskazanym adresem i prezent został odesłany do Poczty Kwiatowej®, Klient zobowiązany jest podać nowy adres doręczenia w terminie 7 dni od otrzymania informacji od Poczty Kwiatowej®. Ponowna wysyłka na terenie Polski możliwa jest po wpłacie 50 PLN, natomiast wysyłka poza granice Polski po wpłacie 200 PLN. Podane kwoty stanowią bezpośredni i rzeczywisty koszt wysyłki (do „Poczty Kwiatowej” nieodebranego prezentu oraz jego ponownej wysyłki na wskazany przez Klienta adres). Prezent zostanie wysłany ponownie w ciągu 72 h. Klient może odebrać na własny koszt Produkt pod adresem wskazanym przez Pocztę Kwiatową®. W przypadku braku możliwości kontaktu z Klientem lub odbiorcą, zlecenie uznajemy za zrealizowane.
Doręczenie do instytucji o utrudnionym dostępie do odbiorcy. Wymagane jest podanie numeru telefonu do odbiorcy. Jeżeli nie ma możliwości doręczenia do rąk własnych oraz nie ma kontaktu z odbiorcą, przesyłkę zostawimy w recepcji lub portierni do przekazania odbiorcy przez obsługę instytucji.
Nie przekazujemy odbiorcy żadnych informacji o nadawcy prezentu. Jeżeli chcesz, aby odbiorca wiedział, od kogo są kwiaty, podpisz się w dołączonym bileciku.
Odbiorcę prosimy o pisemne potwierdzenie odbioru przesyłki. Przesyłkę należy otworzyć w obecności kuriera. W razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych (stłuczenie, pęknięcie, rysy, itp.) prosimy o sporządzenie stosownego protokołu i przesłanie go do Poczty Kwiatowej® e-mailem: [email protected] lub faksem: 22 828 95 96.
Odbiorca ma prawo odmowy przyjęcia przesyłki, co oświadcza na potwierdzeniu doręczenia. Takie zlecenie uznajemy za zrealizowane.
Poczta Kwiatowa® nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedoręczenie przesyłki, wynikające z poniższych sytuacji:
nieobecność odbiorcy pod wskazanym adresem
podanie błędnych danych adresowych.
Doręczanie prezentów na terenie Warszawy
Doręczenie jeszcze dziś lub w weekend. Niektóre prezenty na terenie Warszawy jesteśmy w stanie doręczyć w ciągu tego samego dnia. Możliwość realizacji takiej usługi można sprawdzić kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta ([email protected] lub tel. 22 828 95 95).
Doręczanie kwiatów za granicą
Kwiaty doręczane są od poniedziałku do soboty (6 dni w tygodniu).
Standardowo zamówienie należy złożyć z jednodniowym (1 dzień roboczy) wyprzedzeniem do godziny 16.00.
Warunki czasowe doręczenia: poniedziałek – piątek: 9.00 – 18.00, w przedziałach czasowych: 9 – 12 (przed południem) 12 – 18 (po południu) sobota: 9.00 – 12.00 niedziela: nie realizujemy zleceń
Izrael - Kwiaty doręczane są w niedzielę, natomiast nie są doręczane w sobotę. Pogrzeb w niedzielę - należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (tel. 22 828 95 95 lub [email protected]) z 2-dniowym wyprzedzeniem.
Doręczenie jeszcze dziś. Doręczenie kwiatów za granicą jest możliwe jeszcze tego samego dnia, jeżeli złożysz i opłacisz zamówienie zgodnie z tabelą godzin poniżej (tabela wg czasu polskiego):
Kraj
Poniedziałek - Piątek
Sobota
Austria
do 14:00
do 10:00
Belgia
do 13:00
-
Dania
do 10:00
-
Białoruś
do 11:00
-
Finlandia
do 11:00
do 9:00
Francja
do 14:00
-
Niemcy
do 13:30
do 11:00
Węgry
do 13:00
do 10:00
Izrael
do 13:00
-
Włochy
do 19:00
do 12:30
Holandia
do 13:00
do 12:00
Norwegia
do 8:00
do 9:00
Hiszpania
do 13:00 (brak gwarancji)
do 11:00
Szwecja
do 12:00
do 11:00
Szwajcaria
do 14:30
do 12:30
Wielka Brytania
do 14:00
-
Stany Zjednoczone
do 11:00 (lokalnego czasu)
do 9:00 (lokalnego czasu)
Tabelę należy czytać w następujący sposób: Jeżeli kwiaty mają zostać dostarczone do Austrii w dniu złożenia zamówienia, to musi ono zostać złożone i opłacone przed godziną 14.00. Ta zasada dotyczy zamówień składanych od poniedziałku do piątku. W przypadku zamówień do Austrii składanych w sobotę z terminem dostarczenia tego samego dnia, zamówienie powinno zostać złożone i opłacone do godz. 10.00. W innych przypadkach proszę sprawdzić możliwość realizacji zlecenia kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta ([email protected]).
Zamówienie realizowane w sobotę należy złożyć i opłacić najpóźniej w piątek do godziny 16.00. Wyjątek stanowią państwa wymienione w tabeli powyżej.
Dokładna godzina doręczenia (np. 9.00) jest gwarantowana w przypadku doręczenia na ceremonię ślubu lub pogrzebu (ślub w urzędzie lub w kościele; pogrzeb w kościele lub kaplicy). Nie gwarantujemy dokładnej godziny doręczenia na przyjęcie weselne. W niektórych krajach zwyczajowo przyjęte jest doręczanie wiązanek pogrzebowych i wieńców wyłącznie do domów pogrzebowych, kościołów czy cmentarzy. Kwiaty mogą być przekazane obsłudze uroczystości.
W niektórych przypadkach doręczenia na ślub czy pogrzeb nie mamy możliwości pisemnego potwierdzenia odbioru kwiatów przez odbiorcę.
Doręczanie w niedziele, święta państwowe i religijne. Zamówienie z datą realizacji na dzień, w którym przypada święto, zostanie wykonane w dzień roboczy przed dniem świątecznym lub w dzień roboczy po święcie, ze względu na czas pracy kwiaciarni.
Doręczanie w Dzień Babci, Dzień Dziadka, Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki i Dzień Ojca. Dokładamy wszelkich starań, aby doręczyć kwiaty w wybranym przedziale czasowym, jednakże nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. W te dni kwiaty doręczane są przez cały dzień.
Treść bilecika w języku polskim przekazywana jest bez polskich znaków. Nie tłumaczymy treści bilecika.
Klient może wybrać dodatkowo: alkohol, słodycze, maskotki bądź inne Produkty, które dostępne są w ofercie danego kraju. Jeżeli oferta nie przewiduje takich dodatków, należy wysłać na adres [email protected] dokładny adres doręczenia, datę realizacji oraz opis Produktu. Wycena może potrwać do 3 dni roboczych.
Gdy kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, zostawiamy awizo informujące o doręczeniu. Jeżeli odbiorca skontaktuje się z kwiaciarnią - wówczas ustalane są szczegóły ponownego doręczenia. W niektórych krajach (np. USA) w przypadku nieobecności odbiorcy zwyczajem jest pozostawianie kwiatów pod drzwiami lub u sąsiadów.
Doręczanie prezentów za granicą
Możliwe jest dostarczenie za granicą takich Produktów jak: alkohol, słodycze, maskotki, bądź inne Produkty dostępne z kwiatami w ofercie kraju podanej na stronie po dodaniu kwiatów do koszyka. Jeżeli oferta nie przewiduje takich dodatków, należy wysłać na [email protected] dokładny adres doręczenia, datę realizacji i opis Produktu. Wycena może potrwać do 3 dni roboczych.
Dostawa prezentów za granicę realizowana jest przez firmę kurierską. Czas wysyłki waha się wówczas w przedziałach: 2-3, 3-4, 4-5 dni (w zależności od kraju dostawy). Niektóre prezenty doręczane są w terminie 4-10 dni przez Pocztę Polską (termin zgodny z regułami doręczania przez Pocztę Polską), dlatego nie możemy gwarantować dokładnego dnia doręczenia.