Pomoc: Jak zamawiać

 Jak złożyć zamówienie w Poczcie Kwiatowej®?

  • Przez Internet – na stronie www.pocztakwiatowa.pl
  • Telefonicznie – pod numerem 22 828 95 95
  • Osobiście – w dowolnej kwiaciarni oznaczonej logo Poczty Kwiatowej® na terenie Polski

Zobacz szczegóły składania zamówienia przez Internet


Zależy mi na czasie. Jak najszybciej złożyć i opłacić zamówienie?

  • Przez stronę internetową i opłacić szybkim przelewem elektronicznym przez przekierowanie (otrzymujemy potwierdzenie płatności w przeciągu kilkunastu minut) lub kartą kredytową.
  • Telefonicznie i opłacić kartą kredytową.

    Nie przekazujemy zamówienia do realizacji na podstawie potwierdzenia wykonania przelewu. Zamówienie jest uznawane za opłacone po zaksięgowaniu środków na naszym koncie.


Czy trzeba się rejestrować, aby złożyć zamówienie przez Internet?

Nie, rejestracja nie jest wymagana. Pozwala jednak korzystać z wielu wygodnych opcji oraz z rabatów i zniżek programu lojalnościowego. Nasza kwiaciarnia online organizuje także specjalne konkursy dla zarejestrowanych użytkowników.


Jak skorzystać z promocji?

Należy posiadać aktywne konto i być zalogowanym na stronie. Konto aktywuje się poprzez kliknięcie w link w wiadomości e-mail wysłanej przez nas po rejestracji. Jeżeli taka wiadomość nie dotarła, możesz ją wysłać ponownie po zalogowaniu do swojego profilu - na wszelki wypadek sprawdź również folder SPAM.
Swój kod wpisz w trakcie składania zamówienia (w 4. kroku - Podsumowanie) po wybraniu formy upustu: Kod rabatowy, a następnie kliknij Przelicz.